Wednesday, April 16, 2014

Oh begitu rupanya citarasa Raul Lemos, suami Kris Dayanti



Oh begitu rupanya citarasa Raul Lemos, suami Kris Dayanti | Diva Pop Indonesia, Kris Dayanti memberitahu suaminya Raul Lemos suka melihat dirinya berpenampilan seperti penyanyi popular Hollywood, Jennifer Lopez (J.Lo). Menurut pelantun lagu 'Aku Wanita Biasa' ini, sejak berkahwin dengan ahli perniagaan dari Timor Leste itu, Raul adalah pengkritik setia beliau terutamanya dari imej dan penampilan. "Suami saya suka kalau saya tampil bergaya seperti J.Lo (gelak). Dia selalu memberikan pandangan mengenai imej saya. Katanya, dia suka liha aku berpakai misalnya pakai seluar yang tight, jangan hanya pakai dress", kata Kris Dayanti sewaktu ditemui piak media bertempat di ibu pejabat Warner Music Malaysia, di Mutiara Damansara, semalam. KD berkunjung ke tanah air bagi menyajayakan minggu setiausaha yangg akan berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), malam ini.


Disamping itu dia yang kali ini turut ditemani suaminya ke sini, mengambil peluang melancarkan album terbarunya, 'Persembahan Ratu Cinta' serta muzik video single 'Bertubi-Tubi'. Sementara itu, bercerita mengenai klip video Bertubi-Tubi, klip video yang menjalani penggambaran di kota Paris itu menggambarkan bertapa dalam perasaan cintanya terhadap suami dan anak-anaknya. Bahkan dia seakan tidak mampu meneruskan kehidupan tanpa kehadiran keluarga tercinta.Lebih istimewa, muzik video tersebut dilancarkan buat pertama kali di Malaysia dan bukan di Jakarta. Kata KD, dia memilih untuk melancarkan muzik video berkenaan di sini sebagai tanda penghargaan terhadap peminat-peminatnya di Malaysia yang tidak pernah jemu menyokong kariernya.

"Muzik video ini mengbadikan saat saya, suami dan aanak-anak saya bercuti di Paris. Kalau saya boleh berkongsi, seperkara yang buat saya berasa sangat istimewa ialah apabila saya menjadi seorang ibu. Di samping suami dan anak-anak, hidup saya lebih berwarna. "Walaupun saya melalui pelbagai dugaan yang datang bertubi-tubi, tapi saya tidak pernah berasa keseorangan kerana saya sentiasa mempunyai keluarga, ibu serta kakak saya yang menyokong saya. "Lagu ini dicipta oleh Melly Goeslow. 'Bertubi-tubi' merupakan satu semangat yang luar biasa untuk saya sebarkan pada masyarakat dan memberi mereka inspirasi bahwa derita itu pasti akan berakhir satu hari nanti dan kebahagiaan pasti akan muncul. Saya rakamkannya sewaktu saya hamil 7 bulan.


Sementara gambar pada kulit album ini pula saya rakamkan ketika saya kandungan saya mencecah 8 bulan", katanya. KD dan Raul berkahwin pada 24 Mac 2011. Mereka dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Ariannha Amora Lemos dan Kellen Alexander Lemos. Penyanyi yang juga popular dengan lagu 'Aku Wanita Biasa' ini sebelum ni mencetuskan kontroversi kerana membuat pengakuan berani yang dia telah hamil sebelum bernikah. Terdahulu, KD telah pun memiliki seramai dua orang anak iaitu Titania Aurelie Hermansyah dan Azriel Akbar Hermansyah hasil perkahwinan pertamanya dengan penyanyi Anang. -MD




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!